هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

آب در برخی نقاط استان یزد قطع شد

آب در برخی نقاط استان یزد قطع شد


آب در برخی نقاط استان یزد قطع شد

به دنبال بروز برخی مشکلات، آب شرب مردم یزد در برخی نقاط استان قطع شد.
به گزارش فارس ، مسئولان شرکت آب و فاضلاب استان یزد، علت اصلی قطع آب در استان یزد را شکستگی خط اصلی آبرسانی به این استان اعلام کرده‌اند.
بر این اساس، آب اکثر نقاط استان که از خط انتقالی تامین می‌شد قطع شد و در برخی نقاط نیز آب چاه روانه منازل مردم شد که مردم باید نسبت به استفاده شرب از این منابع آبی، با دقت بیشتری عمل کنند.
مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان یزد در این زمینه اظهار کرد: آب برخی از مناطق شهر یزد که به دلیل شکستگی خط اصلی آبرسانی از ابتدای روز شنبه قطع شده است با تلاش اکیپ‌های شرکت آبفا تا ظهرشنبه وصل خواهد شد.
محمدحسین شرعیاتی عنوان کرد: متأسفانه به دلیل نشست زمین و شکستگی لوله اصلی یک‌هزار و 200 میلی‌متری خط انتقال آب از صبح شنبه  16 فروردین ماه مردم شهر یزد با قطعی و افت فشار آب مواجه شده‌اند.
وی افزود: با توجه به اینکه بیش از 60 درصد آب شهر یزد از این خط لوله تامین می‌شود، تقریباً بیشتر مناطق شهر یزد با کمبود و قطع آب روبه‌رو هستند که با تلاش ماموران آبفای یزد این مشکل به زودی رفع خواهد شد.
شرعیاتی با اشاره به زمان بر بودن ترمیم این خط لوله از شهروندان به دلیل بردباری در این مدت تشکر کرد. 
به گزارش فارس، مردم یزد در اسفندماه سال 91 نیز به دلیل مشکلات ایجاد شده در خط آبرسانی به یزد به مدت حدود یک ماه از منابع آب چاه استفاده کردند که این امر مشکلات بسیاری برای مردم به دنبال داشت.