هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

« تنها رمز پیروزی وحدت و انسجام است»

« تنها رمز پیروزی وحدت و انسجام است»



موضوع درد آور شرکت سنگ‌آهن مرکزی و واگذاری شائبه دار آن از صدر خبرها فاصله گرفت. 40 روز درد و رنج، غصه و ناراحتی، بیم و امید، اشک و آه، سکوت و فریاد همه و همه گذشت و آنچه که ماند و برای ما می تواند یک درس و برای آیندگان عبرت باشد.
 هوشیاری و حفظ انسجام و وحدت و یکپارچگی، همان چیزی هست که در جریان واگذاری مسئله دار شرکت دیدیم. تمامی اقشار مختلف مردم اعم از کارگر و بازاری، کشاورز، کامیون‌دار، نویسندگان و خبرنگاران، مسئولین، منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر همه و همه دست در دست هم دادند تا جلوی این پدیده شوم و نامیمون مافیای معدن‌خور را بگیرند. این همان چیزی هست که وعده به مؤمنین داده شده است «ان تنصروا... ینصرکم و یثبت اقدامکم» (قرآن مجید، س محمد، آیه 7) اگر خدا را یاری کنید، خداوند شما را یاری خواهد نمود و گامهایتان را استوار می‌دارد».
بدون شک اگر گام‌های خالصانه مردم و مسئولین نبود، قطعاً این موفقیت به دست نمی‌آمد. پس بر ما به عنوان عضوی از این جامعه واجب است تا چشم صیانت خود را همچنان باز نگهداریم و نگذاریم فرصت‌طلبان و دورویان این وحدت و انسجام را بشکنند. این اول راه است و بافق برای توسعه و پیشرفت احتیاج به فرزندان دلسوز دارد؛ فرزندی که به رغم خودخواهی‌ها باز دلش برای مردمش بسوزد! شهر ما تنها همین مسئله شرکت سنگ‌آهن را ندارد؛ بلکه هزاران درد دارد که باید طبیبان حاذق آن را با سرانگشت تدبیر حل کنند.
همتم بدرقه راه کن ای طایر قدس
که دراز است ره مقصد و من نوسفرم
محمدحسین تشکری