هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

«دارالعباده» پایتخت احزاب نیست

«دارالعباده» پایتخت احزاب نیست


امام جمعه یزد:

یزد- امام جمعه یزد گفت: یزد پایگاه دین و عالمان دینی است و این جایگاه و لقب یزد نباید از بین برود.
  مهر| آیت‌ا... محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد اظهار داشت: یزد از سال‌ها پیش به عنوان دارالعلم و دارالعباده معروف است و مقام معظم رهبری نیز بر دارالعلم بودن یزد تاکید داشتند.
وی عنوان کرد: یزد پایگاه این و آن، پایگاه احزاب و پایگاه‌ گروه‌های مختلف نیست بلکه یزد پایگاه دین و عالمان دینی است.
ناصری خاطرنشان کرد: یزد پایتخت معنویت است و پایگاه حزب یا گروه خاص یا پایتخت و مهد افراد نیست و نباید به اسم آنها مصادره شود.
امام جمعه یزد تاکید کرد: در یزد برخی عزیزان نسبت به این اتفاقات اخیر دغدغه داشتند که دغدغه های خود را در اجتماعی در مدرسه مصلی اعلام کردند اما اکنون زمان آرامش است و نباید اجازه دهیم آرامش یزد دستخوش سخنان دیگران شود.
وی عنوان کرد: یزد جایگاه علم، ادب و فرهنگ و اسلام است و اکنون نباید اجازه دهیم اتفاقی بیفتد که برای استان مشکل‌ساز باشد.
ناصری تصریح کرد: آنهایی که در تهران به گپ و گفت سیاسی خود مشغولند، همان تهران را پایتخت قرار دهند و اجازه دهند یزد آرامش خود را داشته باشد.
وی خاطرنشان کرد: برای مردم، تقویت و تحکیم علم و انقلاب مهم است و این دسته و آن گروه نمی شناسد و در راه تحکیم انقلاب و تقویت دین، همه باید در یک گروه قرار بگیریم.
امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه اکنون باید به فکر پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان یزد باشیم، اظهار داشت: مسئولان پیگیر وعده‌ها باشند تا این سفر، ‌ سفری پربرکت و راهگشا برای مردم یزد باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود نیز با اشاره به انتخابات هفتم اسفند و نتایج آن تصریح کرد: انتخابات دیگر تمام شده و مردم هم به افراد مورد علاقه و اعتماد خود رای دادند و دیگر در این شرایط تندرو و کندرو معنا ندارد و نباید افراد یکدیگر را به این الفاظ بخوانند.
ناصری بیان کرد: افرادی که انتخاب شده اند امروز باید به فکر تحقق وعده های خود باشند و از پرداختن به حواشی پرهیز کنند.