هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

«بابایی» نه استعفاء داده نه با کناره گیریش موافقت کرده ام!

«بابایی» نه استعفاء داده نه با کناره گیریش موافقت کرده ام!


استاندار یزد:

در حالی که پورتال استانداری یزد و چند سایت خبری و برخی خبرگزاری ها خبر استعفای معاون برنامه ریزی استاندار یزد و قبول این استعفا از طرف استاندار را منتشر کرده اند، استاندار یزد  اعلام کرد که با کناره گیری محمد رضا بابایی ازسمت معاونت برنامه ریزی استانداری یزد موافقت نکرده است!
به گزارش یزد رسا، استاندار یزد اعلام کرد که با کناره گیری محمد رضا بابایی ازسمت معاونت برنامه ریزی استانداری یزد موافقت نکرده است.
سید محمد میرمحمدی درگفتگو با تابناک یزد گفت:ایشان اصلا استعفاء نداده است که من خواسته باشم با استعفای وی موافقت کنم یا نه.
 وی در همین حال تاکید کرد که نامه ای که وی برای استانداری یزد نوشته است در خواست کناره گیری بوده است نه استعفاء.
 میرمحمدی همچنین خبری که برخی سایتها و خبرگزاری از استعفای معاونت برنامه ریزی استانداری یزد را درج کرده بودند را تکذ یب کرد.
 وی در پایان گفت که هنوز با کناره گیری بابایی در سمت معاونت برنامه ریزی استانداری یزد موافقت نکرده ام که حالا خواسته باشم دنبال گزینه جدیدی باشم.
 به گزارش یزد رسا، متن پيام خداحافظي بابایی در شبکه های مجازی و پورتال استانداری یزد (لینک خبر) منتشر شده است دين شرح است:
 بسمه تعالي
هفت سال فرصت خدمت گذاري در مسئوليت معاونت برنامه ريزي استان توفيقي بزرگ بود كه خداوند متعال نصيب اين حقير نمود. خداوند را بي نهايت از اين لطف و مرحمت سپاسگزارم . ضمن عرض تسليت به مناسبت ايام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و تبريك سال نو ، افتخار دارم همزمان با پايان سال، پايان كار خود در اين مسئوليت را اعلام نمايم.
بالاخره استاندار دلسوز و زحمتكش استان با پايان كار اينجانب در مسئوليت معاونت برنامه ريزي موافقت نمودند. همين جا از فرصت استفاده نموده از همه عزيزاني كه با حسن اعتماد خود زمينه خدمتگذاري اينجانب را فراهم نمودند مخصوصاً برادر عزيز سردار فلاح زاده استاندار سابق و جناب مهندس ميرمحمدي استاندار زحمتكش و دلسوز استان و همه همكاران خودم در مجموعه استان سپاسگزاري نمايم.
از همه عزيزان در بخش دولتي، خصوصي، خانواده معظم شهدا، ائمه جمعه، روحانيون، نمايندگان مجلس، اعضاء شوراهاي اسلامي شهر روستا، نيروهاي نظامي و انتظامي، فرهنگيان، رسانه ها و مطبوعات، پزشكان، صنعتگران و سرمايه گذاران عزيز استان، كه استان يزد به وجودشان افتخار مي كند، سپاسگزارم و نيز از تمامي همكاران در مجموعه استانداري، مديران استان و همكاران خودم در معاونت برنامه ريزي قدرداني مي نمايم.
اميد دارم از دعاي خير مردم عزيز محروم نبوده و در پايان شرمنده شهدا نباشم. بديهي است با تمام وجود در خدمت استان بوده و هر جايي كه نياز باشد با صلاحديد استاندار محترم انجام وظيفه خواهم نمود.
«خرّم آنكس كه در اين محنت گاه/      خاطري را سبب تسكين است»
نماینده 5شهرستان استان یزد:
استعفای معاون برنامه ریزی استانداری یزد درآخرین روز سال93تعجب برانگیز است!
نماینده 5شهرستان استان یزد در مجلس شورای اسلامی ،استعفای ناگهانی معاون برنامه ریزی استانداری یزد را تعجب برانگیز خواند.
 حجت الاسلام والمسلیمن دخیل عباس زارع زاده در گفتگو با تابناک گفت: این استعفاء بدون هماهنگی نمایندگان استان یزد صورت پذیرفته است.
نماینده مردم بافق، بهاباد، خاتم، مهریز و ابرکوه در مجلس در عین حال ادامه داد:وقتی که این خبر شنیدم مثل آب جوشی بود که بر سرم ریخته شد.
این نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به اینکه دلایل اصرار ایشان بر استعفاء نیز بایدمشخص شود،تصریح کرد:عملکرد آقای بابایی در پست معاونت برنامه ریزی استانداری یزد خوب و قابل رضایت بوده است.
زارع زاده نماینده شهرهای بافق، خاتم، مهریز، ابرکوه و بهاباد همچنین گفت:با اقای جوکار نماینده یزد نیز در حال رایزنی هستم تا گزینه مناسبی برای معاونت برنامه ریزی استاندار یزد انتخاب و منصوب شود.
وی گفت:فردی که در این سمت گمارده می‌شود باید همچون آقای بابایی متخصص، متعهد و کاری باشد.