هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

صدای افق شماره(699)

صدای افق شماره(699)



پیامک
سلام، می خواستم به اطلاع دكترهای بیمارستان(...) برسانم كه لطفاً به تمامی بیماران رسیدگی كنید (...)
913-352
 با سلام، امیدواریم با رفتن آن شهردار و آمدن شهرداری دلسوز و مهربان فكری برای ما اهالی محمد آباد بكنند و بتوانیم دوباره خانه هایمان را بسازیم. ان شاا... (...)
913-802
 سلام، چرا مسئولین شهرمان یك فكر اساسی برای تعیین نرخ اجاره بهای منازل مسكونی نمی كنند؟ عده ای سودجو در این مقطع حساس و به بهانه تحریم ها دارند مردم را اذیت می كنند و متأسفانه عده ای بنگاه دار هم با آنها همكاری می كنند و اجاره ها را روز به روز افزایش می دهند. لذا از مسئولین شهرمان تقاضا داریم به این امر مهم رسیدگی كننداجركم ا...  
913-349
 ای كاش شورای محترم شهر نزدیك به دوسال باقیمانده را با استعفای شهردار موافقت نمی كردند، شهر با این همه شهردار عوض كردن بهتر از این نمی شود، چون با اینهمه سرعت پیشرفت (...) متأسفانه ما خود مردم مشكل داریم و كم فرهنگ شده ایم، ضمن اینكه آقای مهندس عفتی برای بافق خیلی كارها كردند كه هیچكدام از شهردارهای قبلی انجام ندادند با تشكر از ایشان و دست مریزاد، انشاا... همیشه شاد و سلامت و پیروز باشند.  
910-579
 راننده ی عزیزی كه بخاطر 5 كیلومتر سرعت اضافه 40هزارتومان جریمه شده اید، بنده هم به حمایت از شما، از پلیس راه تقاضامندم بارانندگان، منصفانه برخورد كنند، مثلاً بهتر بود شما را 10هزارتومان وكسی كه بالای 150كیلومترسرعت دارد را بیش از100هزارتومان جریمه كنند ... (كلانتری) 
910-314
 باسلام خدمت شهرداری، اگر امكان دارد این صد متر آخر جاده كه از طرف خیابان راه آهن به طرف جاده بهشت حسین(ع) را آسفالت كنید كه خیلی خراب است. 
913-984
 سلام، خدمت مسئولین. آسفالت مسكن مهر چی شد؟ چرا همه كارهای مسكن مهر نیمه كاره می ماند؟
937-010
 بنده حقیر، نیروی شركتی شاغل در شرکت سنگ آهن هستم كه قرارداد كار بنده و همكاران با شركت(س ك ی) در اردیبهشت ماه سال جاری به اتمام رسیده و الآن بعد از گذشت یك ماه و نیم از اتمام قرارداد، (...) شركت خصوصی می گوید كه شركت پول ندارد كه به شماها بدهد(چرایش را خدا می داند) از طرف دیگر اداره كار می گوید كه شركت خصوصی موظف به پرداخت سنوات بعد از تمام شدن قرارداد هست... ناراحتی بنده حقیر از این هست كه چرا امور (...) بجای حق گفتن، به دفاع از شركت خصوصی می پردازد و میگه هنوز تبدیل وضعیتی ها پول نگرفتند كه شما می خواهید و پشتوانه های دیگه. آخرش نفهمیدم شركتی ام یا یا تبدیل وضعیتی ام و به یاد ضرب المثل شترمرغ و بار بردن و تخم گذاشتن میفتم كه اگه تبدیل وضعیتی هستم، چرا از امكانات حقوقی و رفاهی اونا برخوردار نیستم و اگه شركتی ام كه چرا و چرا و چرا
913-103.
 باسلام خدمت ریاست محترم مخابرات شهرستان بافق، بنده الآن نزدیك 4سال هست كه در كوچه ارگ پشت شهرداری ساكن هستم و به هیچ طریقی موفق نشده ام خط تلفن ثابت دریافت كنم. دراین محل همه خانه ها خط ثابت دارند الا بنده. لذا از جنابعالی تقاضامندم بذل محبت فرموده اگر امكانش هست مشكل بنده را حل كنید. 
913-650
 باسلام و خداقوت و قبولی طاعات و عبادات شما یك پیشنهاد داشتم، می خواستم بگویم در هفته نامه افق كویر مسابقه ی چهار گزینه ای كه سؤالات مربوط به خود شهرستان باشد را به هفته نامه اضافه كنید تا خوانندگان با شهرخود بیشتر آشنا شوند.
 914-480
 با عرض سلام خدمت ریاست بیمارستان ولی عصر(عج)(...) این پیامک به اطلاع روابط عمومی بیمارستان رسید.
 93-682
 با سلام خدمت كارشناس طراحی و دوخت، در مورد انواع دامنهای كلوش مخصوص كودكان متراژ پارچه ها را ذكر نكردید. ممنون می شوم اگه بگویید. 
913-177
 سلام، مسئولین محترم شهرستان، خواهشاً علاج واقعه را قبل از وقوع بگیرید، این پاتوقها مكانی برای وقوع انواع ناهنجاریها در شهر می شود، پس بیدار باشیم. 
913-020
سپاسگزاری ها
تشكر و قدردانی می كنیم از جناب آقای "مهندس فتوحی" مدیریت محترم فسفات اسفوردی بابت دادن افطاری به پرسنل شركت خداوند یار و یاورتان. یك جهان قاصدك ناز به راهت باشد! بوی گل،نذرقشنگی نگاهت باشد! و خداوند شب و روز و تمام لحظات، با همه قدرت خود پشت و پناهت باشد. 
پرسنل شركت فرزان گستر یكتا
913-179
 باسلام، از قطعه شوی آقای حسن و حسین ابویی بابت رفتار خوبشان تشكر می كنیم.
 910-691
 به نام خدا و باسلام! از رئیس و كاركنان بانك "ملت" بافق به خاطر راه اندازی دومین دستگاه خودپرداز، صمیمانه سپاسگزاریم 
 (كلانتری)
 910-314
 باتشكر از شعرهای زیبای خانم مصطفی پور من پیشنهاد می دهم كه كتاب شعرتان را چاپ كنید. شعرهای شما از لحاظ محتوا كمتر از سهراب نیست. 
913-279
 جناب آقای عفتی شهردار محترم بافق از زحمات شما تقدیر و تشكر می نماییم، امیدواریم هركجا كه هستید در پناه خداوند سلامت باشید.
 913-065
 از آقای "رسولی فرد" مدیر گروه فانوس شب و كلیه اعضای آن بابت اجرای نمایش مذهبی پرواز در محراب كمال تشكر را دارم.خیلی زیبا و قشنگ بود. 
914-565
 باسلام، مدیریت محترم مجتمع فسفات اسفوردی، جناب آقای مهندس محمد جوادفتوحی بابت ضیافت افطاری كه برای پرسنل آن واحد و خانواده هایشان ترتیب دادیدكمال تشكر را دارم.
 914-722
 سلام، آقای حسن عباسزاده از پرسنل شنگیری كارخانجات: ضمن قبولی طاعات و عبادات از جنابعالی جهت همكاری و زحمات بی شائبه در ماه مبارك رمضان كمال تشكر و قدردانی را داریم. 
(باعنوان جمعی از همكاران شما)
 سلام، آقای "كربلایی عباس غالب" سر كشیك محترم شیفت یك واحد شاسی و بوژی كارخانجات تعمیر لكوموتیو بافق؛ ضمن قبولی طاعات و عبادات از شما جهت همكاری با همكاران در ماه مبارك رمضان كمال تقدیر و تشكر به عمل می آید.
 از طرف دوست و همكار شما محمد حسین 
 913-090
 باسلام، از آقایان، قانعی و دهستانی، دست اندركاران مسجد چهارده معصوم و آقای خدابخشی، مؤذن، صمیمانه سپاسگزاریم كه با كم كردن صدای بلندگوهای بیرون، موجبات رضایت خدا، آرامش خاطر همسایگان و خشنودی روح اموات خودشان را فراهم آورده اند.
 910-314
 
یادبودها
هیچ وقت براى تنهایى خودم گریه نكردم، دلتنگ داداشم شدم كه تنهایم گذاشت. 
به یاد سجاد
 
بسیار گل،كه از كف من برده است باد/اما من غمین، گل های یاد شان را پرپر نمی كنم. من! مرگ هیچ عزیزی را باور نمی كنم. از باورمان فرسنگ ها دور است، مرگ عزیزی كه تنها عزیز ما نبود، اما چه می توان كرد بر آنچه تقدیر الهی است، جز صبوری و صبوری و صبوری.... به یاد عموی عزیز و دوست داشتنیمان مهدی ترك دهجی. روحش شاد.
 
تنها نانی که در سفره ها بیات نمى شه نان حلال پدر است و تنها شیرى كه فاسد شدنى نیست شیر پاك مادر است. پدران و مادران زحمتتان قابل ستایش هست .در این ماه عزیز برا ى سلامتى عزیزانى كه درقید حیات هستند[صلوات]و عزیزان خفته درخاك [فاتحه مع الصلوات]
*انغوزه اى*
 پدرجان! چه سخت است آرام كردن دلی، كه مدام تو را می خواند. 
 
شادی روح حاج بمانعلی تفكری فاتحه مع الصلوات
 
خوش یمن ها
هزاران بار خدا را شكر كه چنین روزی را آفرید. تا باغ جهان نظاره گر شكفتن گلی چون تو باشد...یاسرجان! تولدت مبارك عشقم. 
ازطرف همسرت زهرا
اس ام اس باران
قطاری كه ایستاده را هرگز سنگش نمی زنند سنگ به قطاری زده می شود كه در حال حركت است.
 
پیام مهربانی
حتی اگر یك قدم مانده باشد تا بهشت تو ♥ صدایم كنی..برمی گردم تقدیم به خواهرزاده های گلم كه بادیدنشان غمهای عالم را فراموش می كنم.
 از طرف خاله عظیمه