هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

دزدی‌های مادر با همدستی عروس و دختر

دزدی‌های مادر با همدستی عروس و دختر


دزدی‌های مادر با همدستی عروس و دختر

زن میانسالی که با همدستی دختر و عروسش از فروشگاه‌های شهر مشهد سرقت می‌کرد، با هوشیاری صاحب مغازه هنگام فرار با در بسته روبه‌رو شد.
فرمانده انتظامی شهرستان مشهد دراین باره به جام جم گفت: چندی پیش مرد مغازه داری با حضور در پلیس آگاهی با ارائه شکایتی عنوان کرد، هنگام عصر سه زن وارد مغازه ام شدند و از من خواستند وسایل مورد نظرشان را بیاورم. وقتی به سمت قفسه های مغازه رفتم، متوجه شدم از آن سه زن مشتری خبری نیست و آنها پول های درون صندوق و چند قلم کالای روی پیشخوان را سرقت کرده و متواری شده اند.
وی یادآور شد: ماموران در تحقیق ازمالباختگان متوجه شدند، آنها صاحبان مغازه و فروشگاه های مواد خوراکی، پوشاک و لوازم خانگی بوده اند که سه زن به عنوان مشتری از محل کارشان سرقت کرده اند. با اطلاعات به دست آمده از مالباختگان جدید، ماموران متوجه شدند تصاویر رایانه ای به دست آمده از متهمان فراری با سه زنی که پلیس در تعقیبشان است، مطابقت دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان مشهد افزود: جستجو ها در این زمینه ادامه داشت تا این که چند روز پیش مردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و خبرداد سه زن به عنوان مشتری به مغازه اش آمده و کالاهای مختلف سفارش دادند. درهمین هنگام یکی از شاگردانم متوجه شد، یکی از زنان مشتری در حال سرقت چند قلم از وسایل است که موضوع را به من خبر داد. با قفل کردن در مغازه مانع از خروج هر سه زن مشتری شدیم.