هفته نامه هفته نامه

بازگشت به صفحه کامل
« بازگشت

ابعاد تازه از مهمانی‌های مبتذل پادشاه آبادان

ابعاد تازه از مهمانی‌های مبتذل پادشاه آبادان



زنان ودختران کشورهای شیخ نشین حوزه خلیج فارس به ایران سفر می کردند تا در مجالس مبتذل پادشاه آبادان تحت سلطه او قرار گیرند.
رکنا: مرد تاجر خانه ای در آبادان داشت و پشت بام آن را پر از بشقاب های ماهواره ای پیشرفته کرده و همه شبکه های مبتذل ماهواره ای و اینترنتی را در اختیار داشت.
 این مرد 47 ساله که بازنشسته یک شرکت بزرگ بوده به گونه ای که ماهیانه 20 میلیون تومان حقوق دریافت می کرد با سرمایه گذاری در کشورهای حوزه خلیج فارس به ثروت زیادی رسید و با بازگشت به آبادان خانه ای پر رمز و راز برای خود مهیا کرد.
این مرد که فرزند دختری هم دارد با ثروتی که داشت زنان عرب را از کشورهای شیخ نشین به ایران دعوت می کرد و در مجالس مختلط و با پوشیدن لباس های مخصوص پادشاهی و گذاشتن تاج طلایی بر سر به آنان فرمانروایی می کرد و بعد از تصاویر رابطه مبتذل خود و این زنان عرب فیلم هایی تهیه کرده و در فضای مجازی انتشار می داد.
به گزارش رکنا،مسعود وقتی ستاد امربه معروف ونهی ازمنکر آبادان به پلیس گزارش داد که وی در ایستگاه 9کوی قدس آبادان درشبکه های اجتماعی وفضای مجازی اقدام به پخش فیلم ها وعکس های مبتذل از خود و زنانی که میهمانش هستند، می کند تحت تعقیب قرار گرفت و وقتی شناسایی شد و ماموران با دستور قضایی به خانه پر رمز و راز او نفوذ کردند  مسعود را دیدند که با خونسردی و انگار هیچ جرمی را مرتکب نشده است در برابرشان ایستاده بود.
در همین تحققات مشخص شد که لحظاتی قبل از مراجعه ماموران پلیس به خانه این مرد، دو زن عرب که چند وقتی در آنجا بودند این خانه را ترک کرده بودند.
مسعود وقتی از کیس های کامپیوترش کلی فیلم مبتذل که خودش در آن نقش داشت پیدا شد ادعا کرد نمی دانسته اقداماتش خلاف قانون است چرا که سال ها بود در خارج از ایران بدون اینکه کار غیرقانونی ای کند همین اقدامات را انجام داده است.
وقتی ماموران برای شناسایی دخترانی که در فیلم های مبتذل حضور داشتند دست به تحقیق زدند  پی بردند اکثر آنها زنان عرب بودند که با هزینه پادشاه آبادان از کشورهای شیخ نشین به ایران آمده سپس خاک کشورمان را ترک کردند.
بنابه این گزارش، پادشاه آبادان تحت تحقیق است تا ابعاد مخوف اقداماتش فاش شود.