هفته نامه هفته نامه

Return to Full Page
« عودة

صدای افق (شماره 767)

صدای افق (شماره 767)



پیامک
سلام، مسئول محترم نظافت کوچه ها بخدا خسته شدیم از بس گرد و خاک خوردیم؛ لطفاً بازدیدی از کوچه دبیرستان فاطمیه جدید به عمل بیاورید. ماهی یکبار جاروب می کنند باتوجه به تردد زیاد ماشین همیشه کثیف است.
 913-671
 سلام، ضمن تشکر از دست اندرکاران مسجدامام حسن مجتبی(ع)مسکن مهر وکانون فرهنگی هنری کریم اهل بیت(ع)در خواست می شود درصورت امکان از گروه های مذهبی تعزیه از مرکز استان نیز جهت اجرای برنامه دعوت نمایند.
(باعنوان) جمعی از ساکنان مسکن مهربافق
 سلام، لطفاً در خیابان امام رضا(ع) جهت احداث پارک و قرار دادن وسایل بازی در آن  اقدام شود.
 913-945
 سلام، دربخش کودکانه اگر امکانش هست نکته های آموزنده برای برخورد باکودکان اضافه شود میرمحمدی ..مربی پیش دبستانی هستم.سپاس
913-212
افق کویر: با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما خواننده گرامی ؛ هر هفته در بخش کودکانه مطالبی پیرامون تربیت کودکان درج می شود.
 سلام، در شماره 765 افق کویر سخنان امام جمعه شهرستان را در جمع ورزشکاران به چاپ رسانده بود با این تیتر"بافق دیگر حسینیه و مسجد نمی خواهد" حاج آقا خدا شما را حفظ کند، ولی کو گوش شنوا؛ برخی از افراد با احداث حسینیه و مسجد فقط خودشان را می خواهند مطرح کنند و اصلاً به این فکر نمی کنند هزینه ای که برای ساخت مسجد می شود؛ اگر برای ساخت مدرسه شود ثوابش بیشتر نباشد کمتر نیست. 
0913-006
 سلام، ضمن تشکر از برگزاری کلاسهای آیین همسرداری و مدیریت استرس، از مسئولین کانون فرهنگی- هنری کریم اهل بیت(ع) وابسته به مسجد امام حسن مجتبی(ع) مسکن مهر درخواست می شود تا با برگزاری جلسات و کلاسهای مهارت زندگی خانواده ها را با شیوه های ارتباط مؤثر با دیگران آشنا سازند. 
913-365
 سلام، می خواستم از شهرداری بافق سوال کنم، واقعاً این ایستگاه اتوبوس برازنده خیابانی است که مزین به نام امام راحل می باشد.(جعفری) 
913-207
 سلام، چرا پزشکان حاضر نمی شوند به شهرستان بافق بیایند؛ مگر شهرستان بافق چه فرقی با دیگر شهرستانها دارد؛ به نظر شما یکی از دلایل پزشکان نا به سامانی جاده نیست؟! آقایان مسئولینی که در استانداری هستید بدانید هر کم کاری که از سوی شما صورت بگیرد تقاص آن را در همین دنیا و آخرت پس خواهید داد؛ چرا درمانگاه تأمین اجتماعی که با خون دل ساخته شد و به وضعیت الآن رسیده است نباید متخصص و پزشک داشته باشد. تا چه زمانی چوب بی مسئولیتی مسئولین شهرستان و استان را مردم پرتلاش بافق باید بخورند.
0913-652 
 سلام، آقای(...) مدیر واحدایمنی سنگ آهن چرا بعد از گذشت چند ماه از بارگیری آگلو مراسیون مشکل ایمنی را حل نمی کنید هرشیفت حادثه روی می دهد. حتماً باید یک نفر کشته بشود تا موارد خطر آفرین رفع گردد
990-077
 سلام، قابل توجه مسئولین محترم شهرستان بافق و اداره اوقاف؛ چرا هیچ نظارتی بر حسینیه و مسجد روستای کوشک نکرده اند و حسینیه قدیمی که جزء باقیات الصالحات می باشد و بزرگان و پیر غلامان همت نموده و ساخته بودند، باید توسط دهیاری و شورای کوشک تخریب گردد و به پارکینگ تبدیل شود. حالا هر کس از من می پرسد حسینیه کوشک کجاست؟ می گویم حسینیه ندارد سالن چند منظوره دارد.
 913-429
 سلام، مدتی پیش سقوط موتورسوار به یک زیرزمین در حال ساخت که به حال خود رها شده بود باعث مرگ وی شد. در سطح شهرستان بافق ساختمانهای به حال خود رها شده از این قبیل بسیار است. از مسئولین مربوطه می خواهیم جهت جلوگیری از حوادثی از این قبیل با متخلفین برخورد شود
0913-530
 باسلام و خسته نباشید خدمت عزیزان افق کویر، اشتباهات املایی و جمله بندی به وضع تأسف باری در هفته نامه زیاد شده است؛ لطفاً چاره اندیشی کنید.
 913-207
افق کویر: ضمن تشکر از شما خواننده گرامی جهت رفع مشکلات نگارشی و ویرایشی تمام سعی خود را به کار خواهیم بست.
 سلام، از مسئول مرکز بهداشت بافق تقاضامندیم تا با رسیدگی به وضع اسفناک فاضلاب مسکن مهر از ورود پشه های موذی به منازل جلوگیری نمایند. 
(باعنوان) جمعی از ساکنان مسکن مهربافق
 
اس ام اس باران
 
نگاه محبت آمیز فرزند به پدر و مادرش عبادت است . پیامبر گرامی اسلام "ص"
 خواب صبحگاهی، از رزق و روزی می کاهد . 
پیامبر گرامی اسلام "ص"
 بخشندگی، انتشار بوی خوش بنفشه بر ته کفشی ست که لگدمالش کرده است.
 هر وقت به بن بست رسیدم مطمئن بودم که پشت دیوار، خداوند عزیزم منتظر من است. خدایا شکرت که هستی. خوشحالم که دارمت .
 تمام مقصدهای دور یا نزدیک از یک قدم آغاز می شود، مراقب قدم هایمان باشیم!
 السلام علیک یا مصباح الهدی یا ابا عبدا... الحسین و رحمت ا... و برکاته. اربعین نزدیک می شود و  شقایق ها زلال می بارند. آغوش آسمان باز است، و راهی تا ستاره ها تا سپیده نمانده است. اندکی صبر سحر نزدیک است. "یا عشق ادرکنی"
 عشق لذت شکفتن است، لذت دوباره زیستن و دوباره بودن است. عشق آشیانه ی بلند حضرت صداقت است، شوق و شیدایی و رفتن و رسیدن است. اللهم عجل لولیک الفرج "در آرزوی طلعت ماهت"
 امام علی علیه السلام ؛کسی که به کتاب ها تسلی و آرامش یابد، هرگز آرامش خود را از دست نخواهد داد.
احمدرضاطاهر
 پیامبر صلی‌ ا... علیه‌ و‌ آله فرمود : «به انتظار نماز در مسجد نشستن، عبادت است تا زمانی که ناروایی پدید نیاورد» . گفته شد : ای پیامبر خدا! چه ناروایی ؟ فرمود : «غیبت کردن» 
 
خوش یمن ها
 
تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد آن را به تو تقدیم می کنم آقای مهربونم از خداوند می خواهم سایه ات همیشه بالای سرمن و ثمره زندگی مان باشد. عشق من! 25 آبان تولدت مبارک. 
ازطرف همسرت نازی به سعید
 
سپاس گزاری ها
سلام، از خانم دکتر سمانه حبیبیان و پرستاران بخش vipبیمارستان کمال تشکر و قدردانی را داریم. 
پدر و مادر یگانه سادات
 سلام، از برادر کریم زاده لبنیات آبشار در خیابان عدالت به خاطر برخورد مناسب با مردم تقدیر و تشکر می کنم.
 محمدرضا ابراهیمی و خانواده
 سلام، از کلیه اعضای هیات امنای مسجدامام حسن مجتبی(ع)مسکن مهر به ویژه مسئول واحد فرهنگی مسجد که پیگیر اجرای برنامه های جدید فرهنگی در مسجد هستند صمیمانه تقدیر و تشکر می نماییم.
 ابراهیمی
 
تسلیت
 
خداجونم به بابام بگو خیلی خیلی دلم براش تنگ شده، بابایی نیستی ببینی از دوریت چه می کشم، خیلی زود رفتی دلتنگت شدم خداجون پدر عزیزمو ببخش و بیامرز برای شادی روح پدر عزیزم محمد حسین کارگران فاتحه مع الصلوات
 جناب آقای مهندس فلاح: اندوه ما در غم از دست دادن زائرکربلا معلی {دایی عزیزتان } در واژه ها نمی گنجد تنها می توانیم از خداوند برایتان صبری عظیم و برای آن مرحوم روحی شاد و آرام طلب کنیم
 (حامدطاهری)