هفته نامه هفته نامه

Return to Full Page
« عودة

سرعت فیبر نوری حداکثر به 1000 مگابیت در ثانیه می رسد

سرعت فیبر نوری حداکثر به 1000 مگابیت در ثانیه می رسد



به گزارش پایگاه خبری افق بافق؛ "احسان دهقانی"، مدیر اجرایی و نظارت طرح فیبر نوری پیشگامان یزد پیرامون اجرای طرح فیبر نوری در شهرستان بافق گفت:
زیرساخت های طرح فیبر نوری در حال انجام است؛ که با پیشرفت 80 درصدی همراه می باشد.
وی افزود: طرح فیبر نوری در مرحله عملیات راه اندازی قرار دارد و 2 فضا نصب و برق آن نیز وصل گردیده است.
وی در ادامه بیان کرد: طرح در حال انجام و توسعه آن به داخل کوچه ها می باشد و به زودی به ساکنین شهرستان بافق خدمات ارائه خواهد شد.

تمام شهر بافق را پوشش می دهد
وی در پاسخ به این پرسش که "آیا این طرح، تمام شهرستان را پوشش می دهد؟"؛ عنوان کرد: این طرح تمام شهر بافق را پوشش می دهد؛ اما هنوز در "آهنشهر" و روستای " مبارکه" طرح شروع نشده است و به محض اینکه در خواست شود؛ شرکت موظف است، ظرف مدت یک ماه سرویس به آن مشترک واگذار کند.

سرعت فیبر نوری حداکثر به 1000 مگابیت در ثانیه می رسد
وی پیرامون سرعت اینترنت فیبر نوری گفت: سرعت فیبر نوری حداقل 100 مگابیت در ثانیه و حداکثر به 1000 مگابیت در ثانیه می رسد و adsl حداکثر پهنای بارزی که می توانست در شبکه و روی سیم تلفن داشته باشد 16 مگابیت بود؛ ولی این فیبر سرعتش به 1000 مگابیت می‌رسد.
وی در ادامه اظهار کرد: تمام اداره ها و سازمان ها می توانند از خدمات بهره ببرند و حتی برای قشر کم در آمد نیز طرح های اقساطی برنامه ریزی می شود؛که بتوانند از خدمات بهره مند شوند.
وی افزود: این طرح مستقیم از طرف وزارت خانه ابلاغ شده و شرکت پیشگامان نیز مجری انحصاری اجرای فیبر در استان یزد است؛ که با حمایت وزارتخانه این کار را انجام می دهد.
دهقانی در ادامه عنوان کرد: از همکاری تمام شرکت ها استقبال می کنیم؛ تیم نظارت تشکیل شده است و بر اجرای طرح نظارت صورت می گیرد.

حدیث عباسی